Het beroep van een sector verantwoordelijke B2B

Bij MACC werken als vertegenwoordiger staat, voor :

  • Een autonomie op uw regio, u bent “uw eigen baas”
  • Een aantrekkelijke verloning met vast loon en niet geplafonneerde commissies op uw gerealisaarde omzet
  • Geen administratieve taken (de binnendiensten volgen alles verder op, u legt de focus volledig op het commerciële)
  • Een werknemersstatuut, PC 200 met alle bijhorende voordelen (vakantiegeld, 13e maand, maaltijdcheques, groepsverzekering, incentives, …)

Gedurende 2 weken krijg je in ons administratief centrum een volledige, doorgedreven opleiding over productkennis, verkoopstechnieken en het intern software pakket. Zo kan je met vol vertrouwen op uw sector starten ondersteund door een logistiek- , dienstnaverkoopen boekhoudkundig team. Uiteindelijk is het de verkoopsverantwoordelijke die je als mentor en coach zal begeleiden op jouw regio.

Vincent RADERMECKER Sales Manager

Hulpprogramma’s voor gebiedsbeheer Het MACC biedt u:

  • Een professionele verkoopsopleiding van 2 weken gebaseerd op de directe MACC verkoop
  • Een inloopperiode van 3 maanden met coaching ‘on the field’
  • Het MACC-voertuig uitgerust met demonstratieproducten voor uw veldprospectie
  • De CRM verstrekt maandelijks bijgewerkt en gekwalificeerd

Ons verkoopsteam bestaat uit sterke persoonlijkheden met een grote commerciële daadkracht

Vincent RADERMECKER Filiaalverantwoordelijke

Heeft u het juiste profiel

U heeft reeds een succesvolle ervaring in de directe verkoop en beschikt eveneens over een grote overtuigingskracht? U beschikt over de volgende vereisten om ons team van 120 medewerkers in Europa.

  • Ambitieus en ondernemend.
  • Verantwoordelijkheidszin en georganiseerd.
  • Commercieel talent: aangepast aan ons concept van de directe verkoop.
  • Persoonlijk engagement